Toorsdag

HAHAH, jaaaa, man får ju bjuda på sig sjäälv..som i förra inlägget..

Kom hem från skolan och somnade direkt :o även fast jag gick och la mig äckligt tidigt igår, jaag känner mig sjuuuuuuuk..vafan gör jag då i skolan? bra fråga. Plus att den här veckan har gått äckligt segt :(

Jag känner även en enoooooorm bild brist, synd. Men sånt har man inte tid med som kändis..
Och ingen är hemma, gulligt (: och jag känner mig enooormt hungrig..
Men jag orkar deffenetivt inte röra på fläsket och laga något..det är bara en kock som saknas i mitt kändisliv, fan.

Men nu ska jag inte göra er för avundsjuka :D



Hahah, man var ju redan het som liiten..:o

// Dessie

Kommentarer
Postat av: matilda

var med i veckans blogg? :)<3

2010-05-06 @ 22:23:40
URL: http://mmatildaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0