Svaren!

Hej,
idag har varit som vanligt, först skolan & sen fotbollsträning.
Men iallafall, tänkte lägga upp svaren från frågestunden:

♥ Vilken klass går ni i?
Vi båda går i 8:an, i samma klass. Dessie är ett år yngre än mig, men hon har 'hoppat över en klass'. Eller inte riktigt, men våran skolan är lite annorlunda, det är svårt att förklara...

♥ Vad använder ni för mascara?
Jag använder "Isadora Volume Express", den är grym! Bästa mascaran jag har testat iallafall. Dessie använder samma.

♥ Vad har ni för kamera?
Dessie har en NikonD60, men jag fotar mest med mobilen. Även fast den är hyfsat bra, så ska jag nog också köpa en systemkamera.

♥ När & Varför började ni blogga?
Vi började blogga för ungefär ett halvår sedan, i Oktober. Hah, vadå varför? För att det är kul & för att vi tjänar lite på det.

♥ Vad ska ni göra i sommar?
Jag (Ellen), ska vara hemma mest, typ slappa & sola hela dagarna. Fast jag håller på att leta efter ett sommarjobb också, man vill ju tjäna lite iallafall. Sen kanske vi ska åka på någon resa, kanske Gotland igen, eller så kanske vi åker utomlands, typ till Italien. Kan inte svara för Dessie, men hon ska vara hemma hos mig varje dag o sola :D Haha, nej men jag vet att hon ska till Iran i 4 veckor.

♥ Var har du köpt linnena som är med i inlägget "Shoppat" längre ner på bloggen?
Jag har köpt dem på H&M.

♥ Har sett på flera bilder att ellen brukar ha skitfina jeans (eller det kanske är jeanstights) hursomhelst, var köper du dina jeans och vilka märken är det?
Aw, tack :)
Vet inte riktigt vilka det är du menar, har massa olika på bilderna. Men jag skulle kunna skriva ett inlägg senare, om vilka jeans jag har och vart jag har köpt dem, om ni vill? Köper på olika ställen, men oftast på Weekday, Bikbok och Ginatricot.

♥Har ni fått erat barnbidrag än? Ni köper så mycket och så fint!!
Aw, tack. Jag har inte barnbidrag, jag har månadspeng. Dessie har dock barnbidrag.

♥ Och hur mycket får ni i månadspeng/barnbidrag?
Hm, jag vet inte vad Dessie får i barnbidrag, 1050? Jag får iallafall 800 i månaden.

♥ Hur många läsare om dagen har i ungefär?
Hm, ska vi avslöja det? Haha, som ni säkert fattar så drev vi förut när vi sa 500 per dag. Just nu ha vi runt 180 - 200 per dag, men eftersom att vi inte uppdaterar lika ofta nu som förut, hade vi fler då.

♥ Varför började just ni två blogga? Och varför en blogg tsm?
Både jag och Dessie hade varsinna bloggar i början, men sen kom Dessie på ideén att starta en blogg tillsammans. Så då la vi ner våra gammla bloggar och skapade denhär. Det är lättare & roligare att ha en blogg tillsammans, både för att man inte behöver uppdatera själv lika ofta & för att det blir roligare att skriva.

♥ Varför kan ni inte uppdatera oftare? ;d Hihi puss på er :*
Vi försöker uppdatera så ofta vi kan, men vi bloggar mer när vi känner för det. Ibland blir det 5 inlägg per dag, och ibland inget alls. Alltså det är ju onödigt att blogga om man inte har något intressant att skriva om, right?

♥ Är ni båda oskulder?
Hahah, ja vi spar oss till äktenskapet? :o Nej, skoja, nu ska vi inte vara wannabe Kissie. Nej, men den frågan tänker jag inte svara på här, tyvärr ;)

♥ Hur många läsare har ni per dag? Och va seriösa nu!
Som jag skrev här ovanför, runt 180 - 200 per dag, beroende på hur vi uppdaterar.

♥ Tjänar ni pengar på bloggen?
Det är en fråga som vi får rätt ofta. Precis när vi började blogga, då satsade vi mer, och hade jättemycket läsare & tjänade en del. Men nu tjänar vi inte speciellt mycket alls, inte ens 500 per månad.

Så, det var alla svar. Puss // Ellen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0