Stan!

Hej sötisar!
Slapp dag idag, på matten vare soft, svenskan gjorde jag ingenting & engelskan satt vi typ och lyssna på musik. Sen efter skolan drog jag och dessie in till stan, treevligt. Jag köpte en ny mascara, och dessie köpte två tröjor, en foundation & skor. Kanske lägger upp bilder sen ;)

Hahaha, när vi gick på drottninggatan gick vi förbi massa folk, och helt plötsligt äre någon som ropar: DESSIEEE! Såg inte vem det var. Haha, en av dessies alla fans? :D

Dagens outfit:

Sjal - Indiska
Jeansjacka - Ginatricot
Tröja - H&M
Leggings - Bikbok


Jaja, puss på er! // Ellen :*

Kommentarer
Postat av: matilda

grattis! du är med i dom 6 finalisterna i min veckans blogg tävling! skriv ett inlägg om att du har vunnit i din blogg så du får många röster! lycka till

2010-05-11 @ 08:22:54
URL: http://mmatildaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0