Nu är jag konfirmerad!

Hej!
Nu är jag konfirmerad! Konfirmationsgudstjänsten gick riktigt bra, allt blev som planerat. Var jättenervös innan, vi stod och väntade i våra vita kåpor i typ en havltimme, och när kyrkklockorna ringde skulle vi tåga in i kyrkan, där det var helt fullsatt! Dom hade varit tvungna att ställa upp massa stolar utanför själva kyrkan, för att alla skulle få plats..

Men just nu är jag jätteglad, det kändes jättebra & allt var så fint. Sångerna var jättefina, jag blev tårögd under både "det finaste någon kan få" & "så länge jag lever". Haha, typiskt mig. Åh, det är så tråkigt att allt är slut nu /:

Alla ni som är yngre än mig; Konfirmera er! Det är verkligen värt det & det är jättekul. Jag hade inte en tanke på att konfirmera mig innan, jag måste erkänna att jag hade massa fördommar om kristendom & kyrkan. Men nu, när jag har gått på både konfirmationsläsning & läger, är jag jätteglad att Elina övertalade mig att göra det.

Men nu ska jag byta om & så ska vi strax gå ut och käka.
Pusshej // Ellen ♥


Kommentarer
Postat av: elini

eller hur det var fett värdt det! :) varsågod ellen ;) gu vad tråkigt nu näre inte är nå mer.. .:(

2010-05-23 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0