Åland! ♥

Hej ♥
Idag vaknade jag runt klockan två, var så sjukt trött efter resan. Men lägret var iallafall jättemysigt, längtar nästan tillbaka. Kommer sakna kvällarna vid lägerelden, att ro på sjön & allt annat.
Stället vi bodde på var jättefint, det var en stor lägergård med en sjö precis intill. Det var asnice speciellt igår, vädret var så sjukt underbart! Vi låg och solade på bryggan nästan hela dagen. Annars så sjöng vi, fotade, badade, hade tävlingar m.m.

Bildeeeeer:








Har typ 100 bilder till, men dem får ni inte se :)

Var hemma ett tag hos Dessie igår direkt efter att jag kom hem, och haha, jag vet inte vad det var med mig, jag var så himla trött, så jag hade typ humörsvängningar och var jätteflummig. Sorry Dess (a) ♥

Puss// Ellen :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va nice det var :)

2010-05-21 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0