Utanför blogg världen...

Heeeej sötnosar ! ;D
Tänkte skriva lite om hur jag och Ellen faktiskt är..Jag hoppas och tror att ni fattat att vi inte är dem personerna som vi är på bloggen, i det 'riktiga' livet..? Eller, inte jag iallafall..Ska inte prata åt Ellen nu, men haha..hon framstår inte som 'bitchen, provoceraren osv' i bloggen för det mesta. Ibland kan jag be henne att dra till med något, att hon ska överdriva, eller vad som helst..och, ni..bloggläsare, hatar det..men ni kan ändå inte sluta läsa, right?
Utanför bloggen..kan jag också vara världens jävla bitch..men, skulle inte vilja säga att jag är så, för jag är sjukt snäll mot dem jag vill vara det mot..Jag är dock verkligen inte en tillbaka dragen person i verkligheten, jag är nog den som låter mest och pratar heeela tiden..hahaha.. Men man behöver inte vara elak eller bitchig för det?
Så..i bloggen är jag Dessie..IRL är jag Desiree..och, jag älskar att ni stör er på rollen som Dessie, älskar..
Ska inte skriva om Ellen nu, hon kan få göra ett inlägg om det senare..
Ha det bra // Desiree ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

wb kissie

2010-05-15 @ 14:38:47
Postat av: Anonym

LOL

sen när har ni varit något av det du skriver? Bildvis tack för om det där är det bästa då måste ni vara världens mesar.

2010-05-15 @ 18:59:55
Postat av: Anonym

wannabe kisse (:

2010-05-16 @ 14:14:46
Postat av: Anonym

hahaha , vadå ta kissies ord ?

så jävla wb.

eran blogg är inget

2010-05-17 @ 12:28:15
URL: http://amanddaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0