Sommar?

Hej,
Just nu ligger jag i sängen, och ska snart sova tror jag, klockan är 01:26.
Har inte gjort mycket alls idag, typ datorn, tv, och pluggat. Haha, rolig dag? Nej, men jag såg 'blåsningen' på tv tre första gången, (haha ja, jag är efter, men jag brukar inte kolla på tv :d) och sjukt roligt de va. Börja garva flera gånger (;  Vet att ni bryr er (a).

Åh, min brorsa drar till Spanien inatt, och är där en månad, gissa om jag är advundsjuk? :o
Perekt läga att åka bort från Sverige. Medans vi går runt i 5 minusgrader och snöslask, kommer han ha typ 20 grader och sol. Suck. Längtar till sommaren sjukt mycket. Till sommarlovet. Typ tre månader kvar? ;o



Några bilder från i sommras bara. Godnatt // Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gottland i sommar (Y) :P

2010-03-08 @ 15:59:41
Postat av: Lina

Fina bilder!

2010-03-25 @ 22:18:31
Postat av: Steffi

vad har du för kamera? :)

2010-03-25 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0