Streetdance..

Hej!
Kom nyss hem från Gymmet. Jag och Ebba hade tänkt att gå på ett pass, men det var inställt, så det var raggadans istället. Hahaha, vi hade ingen aning om vad det var, med det var en typ av streetdance. Haha, ja, vad ska man säga? Det  var.. lite.. annorlunda.. hahah, det var fett sexiga rörelser ;D

Åh, asså seriöst jag måste börja träna mer :O Sen jag slutade på handboll har jag typ sämsta konditionen, och nu har fotbollen börjat igen, så jag kommer ligga asmkt efter.. Och mitt gymkort tar slut om några veckor. Fan. Måste köpa ett nytt.


Sean Paul - Temperature, låten vi dansade till.

// Ellen :*

Kommentarer
Postat av: matilda

vill du vara med i VECKANS BLOGG?

kommentera mitt senaste inlägg med ditt namn så är du med! <3

2010-03-25 @ 21:36:48
URL: http://mmatildaevelinaa.blogg.se/
Postat av: marcus

Bra låt :)

2010-03-25 @ 22:14:18
Postat av: Ebba

hahaha, fan va ja garva

2010-03-27 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0