Skridskor med skoolan..

Heeej ;*

Förlåt för en sugig uppdatering (a)
Igår så åkte vi skridskor med skolan på idrotten..gör typ aldrig det i vanliga fall, men, det gick (;
Lyckades iaf med att inte klumpa mig så mycket..;)
Ellen, var inte med , men ska tvinga henne nästa vecka..och då kommer det bilder på henne, det kan jag lova!

Men nu får ni lite heta bilder från igår:


Elina (: <3


Jempa i farten ;)<3


Okejdå, jag kan väl bjuda lite på mig själv, för det älskar ni ;D


Inte så lätt att lyckas få Ellen att gå med på att vara med på bild ;)
..men det går ibland (a)


Ebba, Jempa & Philip ;)

// Dessie <3

Kommentarer
Postat av: Jempa

haha den sista bilden på mig, Bambi ute på hal is;P<3

2010-03-06 @ 15:25:45
URL: http://brinkare.blogg.se/
Postat av: din mama elina

haha fetans snögg bild o jag ser inte jätte tjock ut ;D

2010-03-07 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0