Prao

Tja,
Sitter i personalrummet på min praoplats, har precis fått rast.
Hah, jag har inte sagt var jag praoar, nämligen på ett dagis. Haha, men det är faktiskt rätt kul, eller roligare än vad jag trodde iallafall. Det roligaste är att lyssna vad barnen säger, man hör en del kul..:

4-årig kille: "Kan du rita en häst till mig, och ett föl också, och fölet ska suga därunder"
Jag ba: HAHAHAHAAHA.

Sen Axel 4 år:
"Rymden är tillochmed högre träden"

Och Vilma 3 år:
"Min mamma och pappa fans förr i tiden, men inte när dinosarierna fans, för det har jag läst i en bok"

Hahah. Asså det är bara typ 3 av 100 saker jag har börjat garva åt.
Men gud va skönt det ska bli att komma tillbaka till skolan iallafall, börjar tröttna..
Men ciao, bloggar när jag kommer hem :*
// Ellen

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha :P

2010-03-25 @ 16:57:40
Postat av: Mandaa

Hahahahahha :)

2010-03-25 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0