Shopping

Hej,
Tänkte visa vad jag har köpt här i Göteborg. Har varit på en stor Outlet som heter Freeport, med massa bra märken :) Och sen så tvingde jag mamma att skjussa mig till Ullared! Hahah, ville se hur det var :D Har ni sett programmet? Jag trodde in på att det var kö in till affären, men jo, jag fick ställa mig i den 250 meter långa kön, för att sen, 10-15 minuter senare komma in i det enorma varuhuset!

Hahahah, herregud. Det var fucking stort, och det var folk & fulla shoppingvagnar precis överallt! Och det roliga var att alla var typ hysteriska. När man skulle gå förbi i någon gång, då trodde man ju att 3-barnsmamman man möter, med den gigantiska vagnen stannar, och snällt släpper förbi en (som det skulle va i de flesta andra affärer) Men nej, alla bara körde, och sket i alla omkring. Man fick snarare akta sig så att man inte blev överkörd, haha.

Jag tycker det är ganska sjukt att folk från hela landet åker dit, och faktiskt tillochmed campar utanföraffären, bara för att kunna köpa så mycket som mölligt? Eller vad tycker ni? :p


En till Jeansjacka, fast mörkare. 199:-         Blommig t-shirt 59:-

Mascara, eyeliner & kajal 39:-, 19:-, 12:-    Puder, nagellack & hårklämmor. 19:-, 10:-, 10:-

Sött sommarlinne? 50:-                                Jeansleggings 79:-

Randigt linne 49:-                                         Svart & rosa baslinnen 39:-/st

Vit väska & skärp med nitar. 49:-, 39:-.        Halsband 29:-

Så, det var en del. Orkade inte ta kort på allt, men köpte hårspray, bodylotion, två parfymer, tre nagellack till, en kofta & lösnaglar också. Puss// Ellen


Kommentarer
Postat av: sara.

hej!

Tänkte bara höra , Hur mycket kostade ALLT tillsammans som du köpte på Ullared ?

2010-07-18 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0