Lär känna mig bättre..

Tänkte skriva 10 sanningar om mig själv...

1. Jag måste knäcka mina handleder annars får jag ont i dem. & de låter jätte konstigt när jag vrider handleden.
2. Jag hatar att äta frukost, så sjukt äckligt.
3. Jag har aldrig smycken på mig, tycker det är en onödig grej.
4. Jag byter om minst tre gånger på en dag.
5. Jag hatar när folk rapar, mår seriöst illa av det.
6. Jag har sällan nagellack på mig, Ellen blir skit glad när jag väl lyckats få på mig det.
7. Alla mina kläder ligger alltid på en stol, och mina vänner stör sig extremt på det.
8. Jag hatar alltid en låt första gången jag hör den, sen gillar jag den, lite för mycket..
9. Jag är sjukt klumpig när det gäller mobiler. Har lyckats få ner en i toaletten, och försötrde glaset på ainon för inte så länge sen.
10. Jag sover alltid med mobilen i bh:n.


Jennifer & Jag.. Fullt normala som vanligt :o..


// Dessie

Kommentarer
Postat av: HORJON!!!!

skönaste låten som har gjorts!!!

2010-07-08 @ 04:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0