Göteborg!

Hejhej.
På torsdag drar jag till göteborg i lite mer än en vecka. Det ska bli kul, vi ska åka runt längs kusten typ, sola & bada, shoppa och bo i en mysig sommarstuga vid en sjö. Har varit där en gång förut, när jag var typ 11, men jag kommer inte ihåg så mycket.. Men det ska va jättefint :)

Haha, kanske blir lite tråkigt att inte ha någon kompis med, men förhoppningsvis kommer jag att ha fått min kamera, så jag har nånting att göra iallafall :p Åh, vad skönt att inte ha nånting att tänka på, inte behöva bry sig om hur man ser ut, vad man har för kläder eller om håret är lockigt. Bara ligga och sola & lyssna på musik i solen. Hoppas det finns internet där ute, kommer ju ha rätt mycket tid till att blogga isafall :) Och lägga upp massa bilder :p



Puss// Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0