ellen.blogg.se

HAHAHAH..hej :)
Ja, bloggen heter numera..ellen.blogg.se.
Nejdå, jag driver bara. Men jag har verkligen inte uppdaterat på evigheter. Ska nog skärpa mig.
För annars får jag nog en smäll på käften av Ellen snart..
& ni saknar mig extremt, vet..saknar mig själv ibland..ehm, kan man säga så?

Men jag vaknade för inte så länge sen, efter att ha sovit i 16 timmar, slå det liksom? Men man blir sjukt trött efter en dag på grönan. & träffade mammas pojkar bobby också..ni vet, han med bigmama näsan?
hahha , stod i kön till kärleks tunneln med mr. X och hade bobby bakom mig.

'Jag vill ju ha kärlek!!, visst?' så kollade han på mig..
' Jo, självklart..hitttade du inte det i Mammas pojkar då'? svarade jag..hahahha.


Sen så babblade han något om att jag skulle kolla på tv, lyssnade inte..men han hade iaf en snygg näsa..inte.



Men ni får mer uppdatering senare ;) pussheej!
// dessie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0