Dagens shopping :D

Tja!
Idag tog jag tåget in till uppsala och mötte pappa. Vi gick till den jävka fotoaffären, där vi skulle ha köpt kamera, men kan ni gissa om dem har fått in den än :)? Nej. Efter en hel månad? :) Fuck them.

Men jag är glad iallafall, för vi tog bilen till boländerna istället, vi kollade på Onoff och sedan Elgiganten. Men kan ni gissa vad? Kameran var slut överallt.. Men sista affären vi gick in i, Mediamarkt,  (Lyckades tvinga in pappa, trots att han verkligen hatar den affären!) där fanns det EN kvar! Fast egentligen var det någon som hade reserverat den, och inte kommit och hämtat den än, så vi köpte den istället, hehe sorry ;)


Nikon D500, med 18-105 objektiv, 8 gigs minne, kameraväska och uvfilter. Det blev totalt 8799, så det blev billigare än jag trodde :o


Remington wet2straight plattång 599:-, och Lee staford värmespray 80:-
Köpte även en ny plattång eftersom att den andra jag hade verkligen sög :)
Puss// Ellen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0