Dagen i bilder

Hej!
Nu sitter jag i en säng på ett vandrarhem i tostared, som ligger utanför göteborg. Vi kom hit idag, igårnatt sov vi i gränna. Haha, det är jättelitet här, ingen personal alls, så det är bara vi och två tyskar på hela vandrarhemmet. Jag har tillochmed ett helt eget rum :)

Imorgon ska vi åka till sommarstugan och typ chilla hela dagen, men på söndag däremot åker vi vidare till kusten. Där ska vi tydligen bo på något lyxigare vandrarhem/hotell (?) precis vid havet. Där ska vi bo i 5 dagar, sen på torsdagen åker vi in till göteborg centrum och är där i två dagar. Då hinner vi förhoppningsvis med massa shopping :D


Jasminblommor.

Lunch i jönköping :p

Ellen ♥ närbilder.. ;(

Jaaa...

That's me :D  Haha, nej men var vid någon strand i kinna (?).

Randomblomma..

Min otroligt coola lillebror :)

Här är vi just nu, i tostared.
Otroligt intressanta bilder, jag vet :) Hahah Puss// Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina bilder jao (:

2010-07-10 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0