Trött.

Chaachaa :*
Igår så firade jag nyår med lite folk, dock så blir det aldrig några  bilder på det, och fråga mig inte varför.
För jag vet inte, ska iallafall försöka bli bättre på det :)
Men jag kom inte hem förän vid 2 tiden, och kunde inte somna förän vid 5-6 tiden.
Hah, just därför vaknade jag vääldigt sent också.
Jag känner mig sjuuukt sliten och vill bara vila just nu + att jag har sjuukt ont i ryggen  :o.
Ni kanske får en 'dagens outfit' lite senare ikväll.
Men sköt om er, för det ska jag göra <3


JenniferBaby , du är saknad <3
( ring mig när du är hemma :*<3)

Puss // Dessie

Kommentarer
Postat av: Jempa

Saknar dig med<3 aa jag hör av mig imorgon;)

2010-01-02 @ 23:49:13
URL: http://brinkare.blogg.se/
Postat av: enna

2010-01-04 @ 18:25:15
Postat av: enna

vilken rätt har ni att döma hur alla ska se ut o inte? mjukisbyxor håller jag med om, ganska lodis, men låt folk vara vafan! ska alla med mjukisar gå klädda som dig, hade det varit roligt? nejuste, det är det som gör världen intressant, alla är olika. varför ska vi försöka ändra på alla då? röttläppstift håller jag däremot inte med om. ljusrosa läppstift har blivit så jävla fjårtis sen kissie o dessi började med det. med röda läppar ser man hur mäktig o rik ut som helst! o du ska snacka ngt om klass? visst, hur man än ser ut o vilken stil man har så har man klass på sitt sätt bara man är välklädd, men kolla på röda läppar, så himla fina, mäktiga, rika, klassiga o allt!

vf tror du att man använder "läpparna var röda som rosor" i kärlekspoesi?

jaja, ta det inte personligt, tänkte bara dela med mig av min asikt, tack för mig! :)

2010-01-04 @ 18:31:26
Postat av: josefine

håller klart med hon enna döm fan inte ut alla som har mjukisbyxor på stan dom får fan ha på sig vad dom vill bry er inte om det och fjortis stilen är på ute listan och till denna bilden vill jag bara säga ussch sååå äckligt ni som håller på med ute och inne fjortisar är värkligen inte inne alla tycker bara det är äckligt nu och massa äcklig foundashion på läpparna eeiiuu



skabbbbbbbbbb!

2010-01-06 @ 18:59:28
Postat av: Anonym

ni är bara sötast :**

2010-01-06 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0