Spanien!

Hola a todos!
Eller nagot sånt, hah, mina spanskakunskaper är inte speciellt bra, hehe.
Hur äre med er, alla läsare? Jag har det jättebra iallafall.

Hur som helst sitter jag på hotellet här. Gloria palace, Saint Augustin, Gran Canaria. Just nu är det runt 20 grader, men på dagen blir det ca 25 grader :D Det är jättefint, mycket större än vad jag trodde. Det finns allt möjligt, tennis, spa, pooler, takterass, resturanger, affärer, m.m! ! Fast det klart, det är ju 5-stjärnigt.

Vi gick upp klockan 04.00 imorse, och flyget gick 06.30, så jag är ganska trött..
Hm, jag kommer troligtvis inte orka blogga varje dag, eller ska jag? Kommentera om ni tycker det (:
Käkade just middag, det är typ såååhäär stor buffè varje frukost/middag/lunch.
Imorgon ska vi bara ta det lungt, bada i poolerna, kanske gå på spat, kanske hinner shoppa lite på gallerian som ligger precis bredvid också ;)

Men ciao, eller adiòs kanske det heter på spanska? (:

Un beso // Ellen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0