Sliten & Osminkad.

Heejbitchees!
Dåligt uppdatering från min sida, men den senaste veckan har jag varit sjukt trött och sliten :s..
Inte orkat med så mycket alls, konstigt..men ni får nöjja er med den uppdateringen ni får.
Idaag har jag varit i uppsala en kort sväng med mig familj. Dem börjar väl antagligen tycka att jag umgås för lite med dem ? Men min förklaring har varje gång varit 'jag är i den åldern'. Haha, jaja, dem får leva med mig :).

Har max sovit 5 timmar idag, somnade inte förän vid 6 tiden imorse, och fråga mig inte varför..haha.
Usch, att tänka på att skolan börjar på onsdag, får mig och deppa ? Nej, men orkar verkligen inte...

Ni får mer uppdatering snart.




Haha, som sagt..osminkad, sliten & framför allt trött..så klaga hur mycket ni vill på mitt utseende..
Haha, och min bror kan ju alltid försöka pigga upp mig lite iaf ? :) Fast om han lyckas med det, är ju en annan femma.

Puss // Dessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du löshår eller inte på bilden ? :) iaf fin bild !<3

2010-01-11 @ 19:32:23
Postat av: Anonym

sötnos! <3

2010-01-15 @ 20:51:08
Postat av: hans

tja sötnos, ring mig på mitt nmmer 018 380870 ;I

2010-01-25 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0