Packar!

Hej igen!
Jag ska strax gå och lägga mig.. Måste bara packa klart först!
Haha, har jag sagt vart jag ska?

Jag åker nämligen till sälen imorgon på skidsemester, med min söta kompis Naya ;) Och vi kommer ha det bäst! Dock kommer jag troligtvis inte ha någon tillgång till en dator, så Dessie får sköta bloggen själv i en vecka. Ucsh, det var 28 minusgrader där idag ;s Hoppas det blir lite varmare iallafall.. 


Haha, typ jag i skidbacken xd

Vi ska åka skidor mest, men vi ska även testa snowboard.. Hah det kommer inte gå speciellt bra, slutar säker tpå akuten X'D  Men jaja, nu ska jag packa klart. Måste gå och köpa godis, och ladda mobilen också, vi ska ju åka bil i 6 timmar först ;d

Puss // Ellen




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag ska också dit! :)

2010-01-01 @ 02:43:24
Postat av: sara (:

Jag ska te fjällen på söndag. Te lofsdalen!

I en vecka jag med ..

Men ofta, ska ni åka helt själva ?

Jag ska åka med min familj.

2010-01-01 @ 14:44:18
URL: http://ssaravarnamnet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0