Foto

¡Hola!
Hur äre med er?
Idag har det varit varmare än igår här, så jag har i stort sett legat och schteekt vid poolen hela dagen. Hahah. Nej, men jag testade Hawaiian tropic olija, och den funkade super!
Har fått en fin bränna redan första dagen! Så, ja, jag kan bara rekomendera den, till er som också ska utomlands/ sola i sommar.

Jag har fixat så jag har internet gratis, har ju bloggdatan med mig. Bra va?
Imorgon tror jag att det blir en tur till Las Palmas, o shoppa.
Hahah, det är tydlgen mellandagsrea här nu, eftersom att dem firade jul den 6:e..
Jaja, får se om jag hittar något, isåfall lägger jag nog upp bild ;)

Några bilder jag tog idag:



Fina va? (a)

Puss// Ellen ♥


Kommentarer
Postat av: melanie

var det inte du eller din kompis som sa att det var fattigt att handla på mellandagsrean ? :o

ni skrev på ett ungefär "Snälla, är det dem fattigas dag eller ?, haha."

ÄGD!

2010-01-11 @ 07:36:57
Postat av: josefine :)

fina bilder! :)

2010-01-11 @ 12:27:01
URL: http://malmboorgs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jätte vackra bilder!

Den sista är min favorit.

2010-01-11 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0