Dessie.se

Hah, alla har väl hängt med i svängarna :)?
Dessie.se ägs inte av Desiree Fjortis Nilsson längre. Eller den har ju aldrig ägds av henne, men det är ju hon som skrivit på den, och hållt i den. Nu är det så att en kille vid namnet Jonatan styr och ställer på bloggen.

Haha, jo, Dessie har ju världens finaste namn, det är de inget snacka om.
Men själva personen 'Desiree Nilsson' är ju en annan femma. Haha, jag vet inte om jag behöver säga så mycket, hon är den mest patetiskaste bloggerskan, efter Kissie dock, haha.

Nu har det ju istället blivit så att vilka som helst får blogga där, både bra och dåligt, tycker jag faktikst.
Det som är lite små skojjigt är ju att man får se lite andra bloggare där.
Dock så tycker jag inte Jonatan ska släppa in vem som helst i bloggen..för det finns ju även sjukt dåliga bloggare, som skriver om helt värdelösa saker, och är allmänt tråkiga..dock så skulle jag och Ellen platsa där.


Haha, stackrs dessie, nu gäller inte 'dessie.se' längre, för hennes del.

Jaja, vi kanske dyker upp där en vacker dag :)?


Puss // Dessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0