Comeback!

Tjo alla läsare!
Det var ett tag sen sist. Hah kollade statestiken nyss, jag trodde vi skulle ha typ 10 visningar per dag eller något, men, statestiken hade knappt sjunkit, trotts att vi inte har bloggat på över en vecka! Hah, ni har saknat oss, erkänn? ;)  Iallafall. Nu sitter jag på mitt rum, i underkläder och kollar på "Brook knows best" - marathon :D
Hahah.

Idag ska jag inte göra något speciellt, borde plugga matte, har prov på Tisdag.
3x(6x + 5) + 2(1,5 + 3x)
Finns det överhuvudtaget någon som tycker det är kul? :o
Så meningslöst.

Jaja, igår var jag på bio med Ebba! Snabba cash. Ja, vad ska man säga om den? Den var bra, jag kan rekomendera er att se den. (Det är 15-års-gräns, så tyvärr alla småungar :p) Men den sluta sorgligt :o Typ alla dog. Har hört att den är en sann historia också? ;o Eller?


Köpte en kofta och en t-shirt, som ni kanske får se sen, om ni har tur :*
Puss// Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: jimmy, vem annars?

HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHHAHA

(Det är 15-års-gräns, så tyvärr alla småungar :p)

wow, så man är inte småunge när man är 95a då eller?lol

2010-01-24 @ 00:18:46
Postat av: Agnes

Älska filmen (l)

2010-01-24 @ 00:38:09
Postat av: Henke

Matte är ju kul :o

2010-01-24 @ 09:55:33
Postat av: Anonym

jag tycker det är kul, speciellt när man fattar x)

2010-02-06 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0