Mer uppdatering snart !

Heej sötisar ! :*
Förlåt för den sega uppdateringen, men ..som vi alltid säger, vi ska bli bättre :)
Igåår så var jag o Ellen ute o hade riktigt kul...mer får ni inte veta , fast ni vill ju sååklart...men, aldrig :).
Idag så var vi i skolan, som vanligt..vi vill ju ha en framtid också? Vi kan ju inte leva på bloggen resten av livet..eller? Dock så har jag mått skit en bra del av dagen..och jag mår inte särskilt bra nu heller..
Ont i magen och små förkyld...inte bra. Så , jag ska nog ta och vila lite nu (:
Men först..så ska ni få lite bild update..det ni äälskar :)







Mer update snart !

Puss&Krams// Dessie




Kommentarer
Postat av: Filip

Sötnosar :)

2010-02-09 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0