7 februari

Tja,
idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade jätte sent, bara för några timmar sen.
Igår var jag iallafall hos Ebba. Vi kollade på melodifestivalen. Eller rättare sagt, började kolla, sen bytte vi till Mtv och kollade på 'the city'' istället, bara för att det var så dåligt & tråkigt. Låtarna sög, artisterna sög, programledarena sög. Finns inte mkt mer att säga. Menmen, vi hade kul ändå,  och snackade med folk på msn, kollade på bilder lyssnade på musik m.m. istället.

Tänkte bara visa, gjorde tre stycken armband nyss, som jag blev hyfsat nöjd med: 
  
Jag kanske inte har sagt det förut, men jag gjorde smycken förut. Asså som hobby. Jag sålde dem också, och tjänade uppemot 1000:-/ vecka när de gick som bäst. Men nu har jag typ slutat, gör bara enstaka ibland, till mig själv. Men va tycker ni? Vilket av dessa blev finast (a) ? Kommentera. Puss// Ellen


Kommentarer
Postat av: pauu

Alla va snygga :o

du borde börja göra igen ;)!

2010-02-07 @ 20:50:15
URL: http://osysselsatt.blogg.se/
Postat av: Felicia

fiina :)

2010-02-07 @ 22:06:17
Postat av: johanna

dom var jätte fina! jag tycker att du borde börja sälja igen, eftersom du tjänade på de så var det ju bra.

men vilka sålde du till, var de folk du kännde eller andra?

2010-02-08 @ 00:01:20
URL: http://johannaliljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0