Fredag..

Hejhej,
nu sitter jag här i mitt rum & kollar på Mtv, Dessie stack hem för inte så länge sen.
Vi hade dt trevligt här, vad vi gjorde är dock hemligt, hah (a). 
Vi hade tänkt att blogga, men eftersom att alla videoinlägg blev failade (som vanligt? xd), så blev det inget med bloggningen :D Hahha. Kanske laddar upp ngn video sen, om jag orkar ;)

Åh, btw, min mobil har blivit helt cp :s
Igårkväll börja den spela upp musik helt random, och idag har skärmen inte fungerat? :s Hm, hoppas att jag inte måste lämna in skitmobilen, igen..


// Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vadå skitmobil? :o Jag har likadan :P

2010-02-27 @ 02:12:59
Postat av: Johan

lägg upp video :D

2010-02-27 @ 02:16:56
Postat av: Mattias

Säkert en vattenskada på mobilen? Hände exakt samma sak för mig för ett tag sen. Men det fixade sig själv, jag tog ut batteriet, och lät den torka. Sen funkade den fint igen :)

2010-02-27 @ 02:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0