Onsdag

Hej,
jobbig dag idag, i skolan vare So, Projekt (Zzz..) och No. Inte roligaste dagen direkt. Och nästan direkt efter skolan så var det konfa, och dem pratade typ om att jesus var som ett träd, eller wtf? Kommer ärligt inte ihåg. Men nu är det ju inte så långt kvar, vi konfirmeras ju i maj? Eller? Juni? Men först ska vi iallafall på läger på Åland den 12:e. Kommer ta massa bilder då, för jag är typ i  "Foto-gruppen".

Sen, direkt efter konfirmationen så var det fotbollstäning i duggregnet.. Mysigt? Hm, nja, och mina vader värker så inihelvette. Och nu har jag inte hunnit föna håret, så det kommer vara mega-afro när jag vaknar imorgon. Suuuuck. Ja, som sagt, inte roligaste dagen. Men nu ska jag sluta klaga, haha :D


Rolig bild, jag vet. Men har bara bilder från Gran Canaria på denhär
datorn.. Godnatt // Ellen :*


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin bild!

2010-04-29 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0