Kisssssiee :D

Hej. Idag var jag och Ellen i stockholm och shoppa!

Jag fick med mig ganska mycket hem..som ni får bilder på senare.
Men, jag och ellen stötte även på Alexandra Nilsson ( kissies.se ).
Och självklart gick vi fram till henne, o frågade om vi fick ta en bild..haha, och hon var mycket snällare i verkligheten, bara sååå alla vet..sluta ha era dumma fördommar nu, hon provocerar bara i bloggen, som tur är :)

Haha, här får ni bilden..och NEJ, jag blev inte nöjd :S Haha, önskar att man fick chansen att ta fler bilder än bara en, som sjklart skulle bli fuckedup :s



Visst är hon söt :D?

Puss// Dessie

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fett coolt :o

2010-04-07 @ 01:17:09
Postat av: Felicia

KISSIE :D

2010-04-07 @ 01:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0