Hahaha...

Hej!
Håller på att packa, ska dra till pappa strax.
Var en snabbis i stan idag, och jag tänkte att jag absolut inte skulle köpa nånting. Inget linne. Inget smink. Inte ens ett par örhängen.

Men självklart hittade min favoit baströja på ginatricot för halva priset. Och jag ba: noooo.. *kastar mig  fram och tar den sista*..  Det slutade alltså med att jag köpte två tröjor, ett halsband, tuggummi, en foundation och en parfym.

Liksom Grattis Ellen (y) Känner mig ganska lyckad :D hahahaha.
Men hörs senare // Ellen :* 


Bild från stockholm i Lördags. Haha fin min jag gör...

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, det där brukar hända mig rätt ofta också (A)

2010-04-24 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0