Dagens fråga

Gomorron!
kollade just igenom kommentarerna och såg denhär:

Svar: Hej Anna, vet inte vad jag ska säga, tack antar jag (:
Och nej, jag är inte modell. Det är en del som säger att jag borde bli modell, men det är nog mest p.g.a min längd. Jag är ju väldigt lång, 1.79 för att vara exakt. Dock har jag faktiskt fått frågan att provfotografera för modellagenturen Stockholmsgruppen. Men då var jag bara 12 år och jag tackade nej. Det ångrar jag ibland idag, men modell är inte mitt drömjobb, och jag tror absolut inte att jag har vad som krävs, t.ex. har jag väldigt dåligt självförtroende. Nej, jag vill bli redaktör på en modetidning och planerar att gå Media på gymnasiet.
Puss// Ellen ♥


Bild från fotografering.


Kommentarer
Postat av: maria

Ofta :o

2010-04-25 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0