Bilder!

Hej, vad gör ni?
jag sitter i skolan, vi har projekt, vi ska göra en teater och har röstat fram ett manusförslag.
Suck, och självklart är alla töntiga och röstar fram det oseriösa förslaget: "sagan om ringen - The musical" -.-
Så ja, nu ska vi göra någon jävla sagan om ringen musikal?

Men iallafall, jag är klar med det jag skulle göra, så sitter och facebookar & kollar på bilddagboken. Hoppas inte läraren kommer.. hah. Men jag kollade igenom hela min bilddagbok och hittade gammla bilder:


hah, gammal bild! :D                     Seriööösa tjejer :o             


I love ♥                                        Grr.. Säxyh?

/ Ellen & Dessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, kommer ihåg den kvällen (L)

2010-04-29 @ 13:15:33
Postat av: Ebba

Shit vilka sexiga bilder! :O :P

2010-04-29 @ 13:16:25
Postat av: Annie

Fast det ska inte vara en musikal längre, knappt ens sagan om ringen.

2010-04-29 @ 16:42:45
Postat av: Din favorit :D

haha, kommer ihåg den kvällen, o dnise som stod utanför o va as sur X) hihhihiih , saknar !

2010-04-30 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0