15 idag!

Tja!
Idag fyllde jag 15 år. Herregud. Tiden går snabbt.
Dagen har varit jättebra, den började med ett presentkort och frukost på sängen. Skolan har också varit helt okej, bara slappa lektioner, bild & svenska. Självklart skulle dem sjunga för mig på morgonen i klassen, vilket jag hatar -.- Haha nä, men dem sjöng jättevackert..

Efter skolan drog vi hem till Ebba ett tag och fikade och satt o snackade aslänge :) Fast ja.. innan det hände det ju en 'kul' sak.. Hahah, men det får dessie blogga om imorgon, tror hon lägger upp en video också ;D
Sen runt halv sex gick vi hem. Jag gick först till pappa, där det var upptdukat med tårta och massa saker.. och så fick jag en del presenter :) Senare gick jag till mamma, där fick jag fler presenter..


Några saker jag fick:

- Träningsprylar.
. Presentkort på Ginatricot 500:-
- Presentkort på H&M 700:-
- 2500 kronor.
- Förhöjd månadspeng :D
- Godis.
- M***** *** ** *** i Stockholm på söndag :D

Haha, nu blev ni säkert nyfikna på vad det sista är, men det får ni veta då ;)
Puss// Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2010-04-16 @ 00:42:21
Postat av: Linus

congratz :D

2010-04-16 @ 00:42:59
Postat av: Desteny

grattis

2010-04-24 @ 23:55:00
Postat av: daniel

congrats (:

2010-04-25 @ 01:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0