Mer uppdatering senare

Hej bitches!
Vet att jag och Ellen har uppdaterat sjukt dåligt, men Ellen kom hem igår kväll från Paris och jag var på bio med Jempa igår kväll och kom hem sent, så jag hann inte riktigt blogga. Men nu är vi igång igen!
Senare under dagen kommer ni förhoppningsvis få en massa uppdatering av Ellen.
Jag somnade ganska sent igår kväll och vaknade därför för ett par timmar sedan ;)
Och jag vet att det varit dåligt med bilder, men jag lovar att det kommer bli bättre med det under nästa vecka.
Men om några timmar så kommer förhoppningsvis mer update om Paris och Ellens resa..
Men nu ska lilla Dessie få i sig någon mat.

Vi hörs!

Puss // Dessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0