Lite mer om mig :)

Hej alla sötisar !

Vet att jag inte uppdaterat så bra idag, men jag ska skärpa mig :).
Har tänkt på att ni läsare kanske inte vet så mycket om varken mig eller Ellen.
Men som alla vet så är Ellen och har det förmodligen sjukt kul i paris just nu.
Så nu tänkte jag ta och skriva lite om mig själv och min fritid i detta inlägg, hoppas ni blir nöjda.

Som jag sagt tidigare så är jag 13 år gammal. Jag tränar en del på min fritid, spelar handbol 2-3 ggr i veckan..Jag har spelat handboll i många år, har inte riktigt koll på hur många år, men mer än fem iallafall .
Och jag dansar faktikst street dance en gång i veckan också, det visste ni faktiskt inte , haha ;).
Sen så spenderas en stor del av fritiden till datorn och självklart mina kära kompisar :).
Så, nu har jag förklarat väldigt kort om mig själv. Och jag antar att ni har en del fråger.
Så nu får ni ställa fråger om mig, men jag svarar tyvärr bara på det jag vill svara på bitches!
Nu får ni fråga på i två dagar!


Puss // Dessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0