:*


Tja!
Idag har jag inte gjort mkt, va på gudstjänst i gamla kyrkan vid tre,
dt var ngn hallweenmässa, lr va man nu ska säga ;s
-nu tänker ni säkert: Är hon kristen?
Svar, nej, men jag konfirmerar mig, och man måste gå i kyrkan 20 ggr..
Drygt? Aa,
______________________________________________________

Va i stan en kort tag igår, köpte lite småsaker, hårspännen,
diadem, hårband och hårspray.

Allt från H&m förutom hårsprayen, den köpte jag på Kicks. 
Bobby's! :p Måste ju testa om den är bra, alla snackar ju om honom. 

Köpte även dethära skärpet, dt är alltid bra att ha ett svart vanligt skärp,

Puss // Ellen :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har lika (:

2009-11-02 @ 20:36:14
Postat av: victor

hejsan vilken fin blogg

2009-11-04 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0