blogawards 09!

Tja,
Jag ligger i sängen med datan, ska strax sova, är sjukt trött, somnade klockan 5 igår.
Och som alla vet var det Blogawards 09 igår, och för er som inte har sett resultatet, här är vinnarna:
Årets blogg:

Foki
Årets nykomling:
Foki
Kaxigast i bloggvärlden:
Kissie
Årets kändisblogg:
Magdalena Graaf
Årets fashionista:
Lisaplace
Årets mest orginella blogg:
Foki
Årets blogginspiratör:
Blondinbella
Årets veteran:
Stina-lee


Som ni ser blev ju den stora vinnaren Foki, som fick tre pris!
Hon är inte min favorit, visst, hon är orginell, men jag tycker självklart
att Kenza skulle ha vunnit 'årets blogg'!
Och att Kissie vann 'årets kaxigaste blogg' kunde väll alla gissa? (;
Aja, gonatt (L) / Ellen

Kommentarer
Postat av: SOFIASBEBIS@BDB

jag visste inte ens att man kunde rösta på sånt, men jag tycker om att läsa deras bloggar ibland & jag tycker att prisen blev rätt utdelat:)

2009-10-20 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0