Usch!

Hej!
Nu tänkte jag visa hur mitt hår ser ut naturligt,
altså när jag duchat, och inte gjort något med det.

Vanligtvis plattar jag ju håret nästan varje dag, vilket inte är speciellt bra,
så just nu är det väldigt slitet.

Jag bläddrade i en Frida-tidning och hittade en bild,
och den var så EXAKT, så jag var tvungen att ta kort på den och visa:

Exakt såhär ;s                                   Plattat, som jag brukar ha..

Ja, precis så fluffigt, lockigt och HEMSKT,  är det!
Jag HATAR det.
Och dem har skrivit: ''vacker volym på ett kick'' ?! :o

Helt seriöst, dethär är inte fint på något sätt?
Skulle ni vilja gå sådär till skolan/jobbet ?

Komentera! (a)
- Vad tycker du?
- Har ngn mer samma problem som jag?
- Vet ni ngt bra tips/ bra produkt/ bra platttång,
som gör håret rakt, och tar bort volymen?

Puss // Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: amelialemström ;

jag har exakt samma problem!

& mitt hår blir lätt lockigt / vågigt när man bara varit ute en stund.

däremot är min plattång riktigt dålig, men vet en som min kompis har,

skitbra, vet bara inte vad den heter. :/

iallafall, du är inte ensam!

2009-11-08 @ 19:09:11
URL: http://ameliafreja.blogg.se/
Postat av: elinöstman

Jag har inte lika stort problem ,

men själv har jag typ skruvlockar men inte alltid så jätte mycket volym, men volym har det,

Min plattång är väldigt bra, men kommer tyvär inte ihåg vad den heter, men den e svart&platt & ganska liten.

Men jag har ett medel eller vad man säger som en super bra frisör tippsade mig om , för när man går ut&det är fuktigt & hemskt lockar det sig väldigt snabbt och det sliter sååå mycket att plattar heeela tiden .

Men deet heter ; tec . en svart typ flaska? med röd&grå text, det är super bra! :)

2009-11-08 @ 19:25:25
Postat av: E

det där håret va ju sjukt fint varför har du inte så de kan vara skit fint om man har rätt kläder till ;)

2009-11-08 @ 19:29:00
Postat av: elajnis

asså de e fett fint, du har big prblm lilla ächlächn

2009-11-08 @ 19:38:18
URL: http://eelajnis.blogg.se/
Postat av: elajnis

asså de e fett fint, du har big prblm lilla ächlächn

2009-11-08 @ 19:38:48
URL: http://eelajnis.blogg.se/
Postat av: j

men om man plattar håret varje dag så ska man ju köpa en sprej som gör att det inte slits :)

2009-11-08 @ 21:41:41
Postat av: Matiilda

Tjena xD såg ditt lilla "problem", Tänkte bara påpeka att ditt hår inte ser slitet ut på bilderna men vad vet jag... Testa hår inpackning... Dyrt men skit bra!... Och om det inte funkar vet jag inte xD mitt hår har blivit jätte bra av det iaf :) .. ha de! XD

2009-11-09 @ 12:06:46
URL: http://tuffseen.blogg.se/
Postat av: Denise

du är fin i båda! :) <3

2009-11-09 @ 15:52:43
Postat av: N

ja har samma problem ffast mitt är ttyp inte så fluffigt utan mer lockigt men ja använder bara ett hårskydnings saak men vet inte va det heter men det är ganska bra men man kan ju testa olika:P

2009-11-09 @ 19:02:18
Postat av: U

Det är skit snyggt att ha lockigt & fluffigt hår!!!

2009-11-11 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0