Tyck till.

Tja sötisar!
Idag har det varit lite dålig uppdatering, men ni får hoppas på bättre imorgon!
Är det något speciell ni vill att vi skriver om, eller lägger upp någon bild?
Så, tyck till.

Men nu ska jag läsa igenom någon So läxa som vi har tills imorgon..
På tal om skolan, så måste jag säga att jag inte förstår mig på bla. Dessie & Paow.
Dem går inte i skolan. Dem tror att dem kommer
klara sig på bloggen i framtiden också, eller?
Dem kanske skryter om att dem tjänar några tusen lappar som unga, men vi får allt se om 10 år. Då tror jag inte att dem har så mycket att komma med när dem inte har någon ordentlig inkomst. Men nu ska jag inte snacka om några ovärdiga männiksor på min blogg!

Hörs!

Puss // Dessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0