Stan!

Tjo!
Sitter och kollar på idol, hoppas att Reza åker idag.

Iallafall så var jag i stan med Ebba tidigare idag!
Köpte:

Armband 59:- H&M


Jeans 299:- Bikbok

Haha, måste berätta lite roliga saker som hände:
- Först på tåget på väg dit, då sitter det värsta stekaren och råstirrar på oss ;o
Även fast vi kolla åt hans håll, så fortsatte han att stirra.
Sen när vi går av, börjar vi garva och snacka om honom, och så kollar jag bakåt, och då går han precis bakom oss! :o
Han gick så nära så att jag nästan slog i han! Så, alltså, hade han gått precis bakom oss, och hört allt vi sagt!
Piiiinsamt..


(Hah, inte bästa bilden! x) Sitter och snackar, tar undan håret, har
lockigt hår och blixten gör att den blev asljus, men jag har ingen annan ;P)

-  Sen sitter vi på Unico och snackar & fikar, och vi pratar väldigt högt tydligen,
Haha Ebba, jag måste bara skriva vad du sa:
'' Asså folk verkar tro att jag är en dum blondin, men asså jag är ju inte det, jag är smart egentligen''

När hon sagt det, då börjar killen som sitter vid bordet bredvid garva!
Vi kollar åt hans håll, och fattar inte vad han sitter och garvar åt?
MEN, så fattar vi att han sitter och garvar åt oss! xD
Och han bara fortsätter att garva ashögt!
hahah xp


Puss // Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

hahhaha :D

2009-11-20 @ 23:45:48
Postat av: Elin

Fina armband, har letat efter sånna :o

2009-11-21 @ 00:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0