Män som hatar kvinnor..

Tjo
Var nyss hos Ebba, o käka o kollade på film ♥
Vi 'invigde' deras nya, (hm, va ska man säga?) typ stuga? gästrum?
Iallafall, det blev superfint!

Vi kollade på: ''Män som hatar kvinnor''
Inte direkt nyaste filmen, men vi hade inte sätt den innan :p
Den va helt psyk ju ;o
Jag satt typ o skakade o kollade bort, skrek till flera gånger :o

Någon som har sett den? Vad tyckte ni om den isåfall?

Alla som inte
sätt den, se den!
Den var faktiskt väldigt bra!
                             ↓
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett =)

2009-11-15 @ 02:25:29
Postat av: johanna

såg den för länge sen, men den är sjukt bra jag

rekomenderar alla som inte sett den att kolla på den!

hahaha, man ser mig lite om man kollar noga,

barnparaden är typ '' publik'' när barnen går i den

dära paraden (:

2009-11-15 @ 11:47:24
URL: http://cemi.blogg.se/
Postat av: eemelies@

Har läst boken :*

2009-11-15 @ 12:09:38
Postat av: denise

ja, den är helt knäpp och cp!;)

2009-11-15 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0