Lindex nya kollektion

Läst nyss i aftonbladet att Lindex nya kollektion bara görs i storlekarna S och M, och inte L.
Jag vet att det inte är många som har storlek L, men självklart
finns det en del som har det.
Jag tycker det är diskriminering mot dem med storlek L.
Är dem för feta för att få köpa ett plagg?
Hur ska dem ta det? Tycker Lindex bör kunna tänka så långt, tycker inte ens att detta är mäsnskligt rätt.
Kissie skriver i sin blogg, att dem feta får skylla sig sjävla osv..
Sveriges största bloggerska ska väl vara en bra förebild? Det är nog det hon är minst bra på att vara enligt mej.

Läs mer på : http://aftonbladet.se/wendela/article6097669.ab

Vad tycker ni läsare ? Tycker ni att dem som är större inte ska kunna ha tillgång till Lindex nya kollektion?
Är det rätt ? Tyck till.



puss // Dessie


Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker att dom göt helt fel! asså det är kränkning!



...men dom tjänar säkert på de? vad har dom annars för anledning?.."/

2009-11-11 @ 21:57:43
Postat av: Anonym

det är sjukt! jag blir så jävla sur.

2009-11-11 @ 22:06:18
URL: http://megaebbz.devote.se
Postat av: E

jag håller med kissie lite faktis .

är man fet får man skylla sig själv och om man är fet så vill man ha ett sånt plagg är de väl bra för då kan dom ju banta ner sin feta röva lite eller?

men dom känar ju på det också .

Tycker inte ni att de är smart att de är så ?

2009-11-11 @ 22:35:04
Postat av: Anonym

Elakt typ

2009-11-12 @ 07:30:20
Postat av: egentligen så behöver man int va fet för att ha stor

egentligen så behöver man int va fet för att ha storlek L... man kan vara storväxt oxå (inte tjock då) :p int för att jag har de

2009-11-12 @ 15:24:25
Postat av: S

helt sjukt, framför allt okså kommentaren av "E" , jag menar en del är inte tjocka för dom gått upp medvetet , en del har faktist sjukdommar så som påverkar ämnesomsättninge m.m ex. Leukemi , ska då en canser sjuk skylla sig själv för hon/han råkar vilja ha en tröja och har L. DET ÄR FEL av lindex eller så förbannat lata.

2009-11-13 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0