Jag har en åsikt...

Jag tycker att såna där glasögon utan styrka är så sjukt fula. Om ni inte vet vad jag menar med det så kan vi kalla glasögonen 'kissie-glasögonen' eftersom att hon själv påstår att hon var först med den 'trenden' . Dock så snakar hon bullshit, eftersom att jag själv sett många andra (innan hon skaffade sig ett par såna) i dem fula och helt meningslösa 'kissie-glasögonen'. Men jag undrar, tycker ni läsare att dem är snygga?   


Själv så tycker jag att dem är sjukt fula, och förstår inte meningen med dem..
Minns när vi förra året i skolan skulle spela en teater och föreställa töntar i teatern, gick vi runt med såna glasögon. Men nu har kissie, och många andra fjortisar
 börjat gå runt med såna på stan,  hel sjukt enligt mig.
Dock så ska vi ju inte skilja på kissie och fjortisar, eftersom att kissie också beteer sig som en fjortis.





Euuw, så sjukt fult och töntigt.  


Hörs!

Puss// Dessie


Kommentarer
Postat av: Erik

Fjortisar=inte snyggt överhuvudtaget. men en person med rätt stil kan bli grovt porrig i sådana glasögon!

2009-11-03 @ 00:23:41
URL: http://keeijk@bdb
Postat av: nån

Så jävka fult D8

2009-11-03 @ 09:58:53
Postat av: Cooling

JAG TYCKER DOM ÄR SJUKT FINA JU!

FAN VA DÅLIG STIL DU HAR! :o TRODDE DU HADE BÄTTRE!

2009-11-03 @ 10:11:34
Postat av: emiilia

ja jag håller nog med dej..

kissie snackar ba bullshit usch honn e ba för mkt..

hon tror hon är den snyggatse som finns. huehue knappast.. ehm aa glasögon utan styrka ä väl nt precis snyggt. asså man har ju glasögon om man har ngt fel asså med ögonen. som jag har.. e typ nästan blind, du får kolla min blogg och kommentera ifalld u vill veta mer om min ögonsjukdom.. japp men ''kissie-glasögonen'' e sjukt fula tkr jag med. de passar vissa men nte vissa..



kram

2009-11-03 @ 13:56:34
URL: http://emiliavardet.blogg.se/
Postat av: emiilia

www.emiliavardet.blogg.se e min bloggadress. <3

2009-11-03 @ 13:58:49
URL: http://emiliavardet.blogg.se/
Postat av: emiilia

sry att ja kommenterar så mkt, kom på att ja tagit bort min blogg, fick kretik o shiit..



men adda msn ifall du vill veta ngt elelr ngt:



[email protected]



kram<33

2009-11-03 @ 13:59:40
Postat av: E

jag håller inte med dig !

en del människor passar väldigt bra i sånna där och en del inte kissie passar inte sånna men min kompis passar skit bra i sånna så de beror ju på vem som använder dom .

de är väl klart att många fjortisar använder sånna om dessie och kissie har sånna .

Plus att de är en trend att ha sånna .

håller med några där uppe som tyckte du hade dålig smak .

Du skrev att ni hade sånna när ni spelade töntar i skolan ... antgligen har ni sånna då eftersom dom heter "NERD GLASES"

2009-11-03 @ 16:46:35
Postat av: Anonym

så fucking fult!!!!!

2009-11-03 @ 20:31:28
URL: http://dontfallout.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jaaa, själv har man ju ett par och älskar dom tills döden skiljer oss men do är meningslösa. Dt är jobbigt med glaset i vägen. Men det är min stil, alla kan ju inte tycka om dem.

2009-11-04 @ 10:17:52
URL: http://officialemmynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0