Hjälp mig..

Hej!
Kollade runt på Forever21.com nyss, och hittade massa saker jag
vill ha :s
Klippte ihop en snabb bild på några av sakerna, men jag
vet inte om jag ska köpa något, och isåfall vad?
Eftersom att sidan är amerikansk, så måste man specialbeställa,
och det dröjer nog några veckor tills man får beställningen.

Kan ni hjälpa mig?
Komentera om du tycker att jag ska beställa ngt som finns med på bilden,
och isåfall vad!



Tänk inte på priset, allt är asbilligt! T.ex. så kostar det lila linnet ca 24 kr,
och det breda svara skärpet också.

// Ellen :*

Kommentarer
Postat av: eemelies@

Jag tycker allt va fint, men jag tycker att du ska köpa den grå/svarta toppen, och det svarta skärpet (:

2009-11-05 @ 18:16:28
Postat av: eemelies@

Va kostar lösnaglarna ? :p

2009-11-05 @ 18:17:57
Postat av: pauu

Den vita t-shirten med tryck brevi skärpen va fin :D

2009-11-05 @ 18:22:28
URL: http://osysselsatt.blogg.se/
Postat av: lasse

jag tycker om den där tröjjan med dancedancedance.. P.S jag har en sån där klänning till vänster ;) den passar på mig faktiskt !

2009-11-05 @ 21:30:33
Postat av: Sarah

Najjss

2009-11-09 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0