Fullt upp

Hej sötisar..
Jag höll verkligen inte det jag lovade, att jag skulle uppdatera bloggen :s.
Men helt oplanerat åkte jag till stockholm och träffade några vänner, och åkte sedan till donken och käka :).
Kom nyss hem, efter att ha varit ute exakt hela dagen..Dock så har jag ingen bild på det , sorgligt nog..

Imorgon ska jag till stan med Jennifer och göra en del saker..:)
Så uppdateringen kommer vara kass ..
Och egentligen bör jag plugga No, eftersom att jag inte ens börjat på pluggandet, och no-provet är om några dagar..

Just nu så har jag en massa brist på tid..
Jag hinner inte:
  • Blogga ordentligt.
  • Plugga.
  • Sova ordentligt.
Gaash, sånt behöver man väl ? Dax att göra något åt saken..
Ska sova nu, eftersom att Jennifer kommer ringa och väcka mej klockan 11 imorgon..
Ha det bra, så hörs vi imorgon <3

Puss & Kram <3 // Dessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0