FÖRLÅT!

Heej sötisar !

Var inte hemma så mycket igår, och när jag väl kom hem så somna jag på en gång..
Och idag har jag faktikst varit duktig och gjort lite skol arbete, som verkligen behövde göras, just därför har inte tiden för bloggandet funnits..

Imorgon har jag en lååång träning plus att jag ska ut och äta med mitt kära lag, kul ? Vi får se.
Så, jag kommer tyvärr inte hinna uppdatera förän senare på kvällen..

Men nu vill jag verkligen ha några riktigt bra tips på bra foundations !?
Alla säger olika, vad säger du ?



Här får ni en till finfin bild från i tisdags <3

Puss // Dessie

Kommentarer
Postat av: Caaroline (:

Loréal true match är bra tkr jag :)

2009-11-27 @ 19:25:31
URL: http://bbaracaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0