FÖRLÅT!

Hejhej!
Förlåt för en dålig uppdatering från min sida..Kamerna ligger just nu död utan batteri, så har inte några bilder som ni kan få just nu..Men pappa var snäll och köpte en mobil åt mej igår, som ni ska få bild på senare :).
Och igår så hade jag först en långt och jobbig träning, sen så kom Jennifer hem till mig, och vi hade grymt roligt !
Ni kanske får någon finfin bild på det också ;).

Ikväll blir det Stockholm, eftersom att kryssingen med Jempa blev knas, som jag hade velat åka på ! ;S
Men om någon månad så ska jag och Jempa på en kryssning, riktigt trevligt !

Men nu ska jag göra mej iordning, och sen så ska jag blogga med lite bilder senare..


Puss // Dessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0