Drömresa?

Hej igen!
Jag fick en fråga nyss: 'Vilken är din drömresa'? / Sandra
Svar:
Jag skulle väldigt gärna vilja resa till New York!
Det har jag velat väldigt länge.
Det är så fint där, och jag är interesserad av mode, (det är något jag drömmer om att jobba med i framtiden) , antingen som designer eller som moderedaktör på någon tidning!
Så ja, det är nog min 'drömresa'.

Annars skulle jag nog säga Thailand.
Fast det är väll inte speciellt ovanligt? haha,
nej men, dit vill jag väldigt gärna resa också.



Nu frågar jag er:
Vilken skulle vara eran 'drömresa'?
Kommentera! (a)

Puss// Ellen ♥



Kommentarer
Postat av: pauu

USA, o ja ska dit i sommar :D:D

2009-11-18 @ 10:41:11
URL: http://osysselsatt.blogg.se/
Postat av: ebba

coolt :D

2009-11-18 @ 13:55:53
Postat av: nina

Afrika!

2009-11-18 @ 18:33:29
Postat av: Denise

USA jag också, maroco och grekland typ! ;) <3

2009-11-18 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0