Spa

Tja!
Glömde skriva att jag var på spa igår..
Eller inte direkt spa, men typ "relax" kallas det.  Alltså bubbelpool, ångbastu m.m.
Passade på att göra hårinpackning, ansiktsmask m.m. också.
Hehe, det var 16-års gräns, men bra som man är kommer man in ändå ;)

Och nu ska jag berätta det roliga..
När jag kommer in till den stora bassängen, då är det ett gäng killar där..
En ser mig, och viskar (han tror att jag inte hör) till sina kompisar:
" Hallå, kolla bakom er.. ! Det är hon ju, hon som bloggar.. "
Då ser jag att alla försöker vända sig om lite diskret och kollar (stirrar)..

Haha, och sen börjar typ an av killarna blinka till mig och verkligen råstirra..
Då gick jag iväg till en annan pool, och efter ett tag ser jag att dem står och smyger runt höret! Dem hade alltså följt efter mig.. Hahaha, töntar.
Men jag får väll vänja mig, haha.


Kommentarer
Postat av: du vet vem

HAHA !!

Ska man tro på det ? För det första, det är olagligt att gå in så där som du gjorde eftersom du inte ens är 16 år. Och för det andra vet alla att du hittat på det där om killarna som sa sådär.

Helt töntigt.

2009-12-22 @ 14:23:51
Postat av: Anonym

snälla tro inte att du är känd. pinsamt!

2009-12-22 @ 18:56:43
Postat av: Sophie

Åh, va skönt =)

2009-12-23 @ 11:42:28
Postat av: pauu

vem av er ? ;)

2009-12-23 @ 16:23:12
URL: http://osysselsatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0