Saker som bara inte sker !




Jag slutar använda smink. Det är ju så äckligt med allt skit man kladdar på.


Ni läsare börjar hata oss. Helt plötsligt börjar ni sluta läsa våran blogg och slutar att älska oss.


Jag börjar klä mig i svarta kläder dagligen, och klipper mig kort och färgar håret svart.
Det är ju snyggt att se ut som ett emo...

Jag semestrar på 4-stjärniga hotell eller lägre. För jag har ju inte råd att betala för lite lyx..


Det här händer inte mig, men kanske er !


Puss // Dessie





Kommentarer
Postat av: simon

ahhaha epic :D

2009-12-21 @ 23:23:34
Postat av: Anonym

det händer verkligen inte mig! :o

2009-12-22 @ 12:42:45
Postat av: Anonym

hotell menar du lilla gumman? :)

2009-12-23 @ 11:34:19
Postat av: Anonym

det här händer inte dig: du lär dig stava rätt till hotell

2009-12-23 @ 11:52:14
Postat av: Määndaah

Herregud!

vilka konsekvenser det får!

Så om man klär sig i mörk/svarta kläder och har svart hår då är man emo ? Word lilla gumman.

2009-12-24 @ 14:31:19
Postat av: Anonym

Tycker eran blogg är opersonlig och rätt så trist, men jag tycker även att om ni tycker det här är kul och om ni mår bra av det så fortsätt blogga. Men sluta trycka ner andra och sluta låtsas att ni är något ni absolut inte är. Ni kommer en dag bli stora ni me och då kommer ni se tillbaka till den här tiden och skämmas. Jag säger inte att allt ni skriver är dåligt. Men som när ni överdriver och påstår att ni är kända och har MASSA pengar, det är faktiskt bara pinsamt.

2009-12-26 @ 02:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0