Rubrik

Hej!
Juste, måste in till stan och köpa Hawaiian tropic - oljan!
Jag hittade den på ett ställe! Ett parfymeri i Uppsala.
Jag har letat på både Åhléns och Kicks, men när jag frågade på bade ställena fick jag svaret:
- Nej, vi har inte kvar dem, vi har slutat sälja dem efersom att dem kan vara farliga.

Hehe, ja, dem kanske kan vara farliga, men om man är försiktig, inte har på så mycket och inte solar för länge, då ska dem tydligen vara riktigt bra ;) Så varför inte testa?

Men.. Det jag egentligen skulle skriva, var att jag testade plattången igår, och jag tyckte den var bra!  :)
Nu när jag vaknade på morgonen, då var mitt hår fortfarande nästan spikrakt! :o :D
Jag menar, jag brukar ha värsta lockiga morgon-fluffet annars..
Fast jag vet iförsig inte om det var plattångens förtjänst eller 'flatiner-sprayen' :)

Men jaja, nu ska jag packa väskan och gå till gymmet!
Hörs senare. Puss// Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

bra spray + bra plattång = det där resultatet :)

man ska inte ha samma plattång i mer än ett år.

:p

2009-12-30 @ 12:36:40
URL: http://madddii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är ju fint med lockigt ;O

2009-12-30 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0